Subject: RE: Saaremaa Mändjala küla Meriski ja Lagle mü liitumine elektrivõrguga, LC0612, LC0611
From: <[email-masked]>
To: "'Transpordiamet'" <[email-masked]>
Cc: 'Gunnar Mägi' <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 13:06:01 +0300

Tere,

Saadan eelkooskõlastamiseks korrigeeritud lahenduse.

Lahendus muutus, sest Haigru põik 2 ja Haigru tee 1 kinnistu omanikud lõpuks 
ikkagi ei lubanud oma kinnistutel ühtegi kaevetööd teha. Liiva 
(34801:008:0633) kinnistu omanikuga on eelkokkulepe trassi paigaldamiseks 
olemas.

Lugupidamisega,

Karmo Lillepõld

Tel 5656 7684

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, 25 April 2024 18:37
To: Enersense Aktsiaselts <[email-masked]>; Aivar Valdna 
<[email-masked]>
Subject: Saaremaa Mändjala küla Meriski ja Lagle mü liitumine 
elektrivõrguga, LC0612, LC0611

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Saaremaa Mändjala küla Meriski ja Lagle mü liitumine 
elektrivõrguga, LC0612, LC0611

Registreerimise kuupäev: 25.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/6219-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>